Minimalistische verpakking in een markt van overaanbod - Gruntjes Communicatie Vormgeving
Mooi is geen argument. Ontwerp door Stefan van der Heijden. Doel is een effectief ontwerp met een duidelijke doelstelling. Wij zijn gespecialiseerd in het eerlijk en transparant visualiseren van een vraagstuk.
Concept design, graphic design, corporate design, packaging design, product design, shop-in-shop design, beursstand design, 3D visualization, coin design, truck signing, car signing, animation design, website design, app design, photoshoot, photoshop, magazine design, point-of-sale design, stationary design.
17001
post-template-default,single,single-post,postid-17001,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.2.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Minimalistische verpakking in een markt van overaanbod

Minimalistische verpakking in een markt van overaanbod

De jongens van Antrepo deden onlangs een leuk onderzoek genaamd “minimalist effect in a maximalist market”.

Het doel was om te onderzoeken of de huidige verpakkingen aan de behoefte voldoen, of dat een minimalistische re-styling een betere optie zou zijn. Op hun blog a2591.com vragen ze je om een keuze te maken tussen:

1. Originele verpakking

2. Vereenvoudigde verpakking

3. Minimalistisch ontwerp

Het is puur een onderzoek naar de mogelijkheden. Geen van de voorstellen is bedoeld als echt ontwerp.