De ‘Easy Open’ - Gruntjes Communicatie Vormgeving
Mooi is geen argument. Ontwerp door Stefan van der Heijden. Doel is een effectief ontwerp met een duidelijke doelstelling. Wij zijn gespecialiseerd in het eerlijk en transparant visualiseren van een vraagstuk.
Concept design, graphic design, corporate design, packaging design, product design, shop-in-shop design, beursstand design, 3D visualization, coin design, truck signing, car signing, animation design, website design, app design, photoshoot, photoshop, magazine design, point-of-sale design, stationary design.
17019
post-template-default,single,single-post,postid-17019,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.2.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

De ‘Easy Open’

De ‘Easy Open’

De ‘Easy Open’ is een flessendop ontworpen voor het gebruiksgemak van mensen met weinig kracht in hun handen zoals kinderen, bejaarden of mensen met een beperking. Vormgeving in dienst van de functie.

Een geweldig revolutionair ontwerp. De eenvoud straalt er vanaf. Dat maakt het wat mij betreft zo sterk. Het is een concept dat is gepresenteerd aan de organisatie van RedDot. Of dit ontwerp in de prijzen is gevallen en of het inmiddels in productie is is mij helaas niet bekend. De bron [http://en.red-dot.org/] heeft het van hun site verwijderd. Maar wat mij betreft mag dit concept snel in productie en mogen alle doppen er in de toekomst zo uit zien.

Bron: Unknown.